Lépjen túl a korlátain, és mutassa meg egyéniségét a DIESEL márkával

Michal Rybár

Renzo Rosso, a DIESEL márka alapítója nem volt design zseni. Nem is volt sok pénze. Ám a kreativitás, a bátorság és az elszántság megfelelő kombinációjával rendelkezett. 1978-ban egy átlagos textilipari vállalatnál dolgozott. Renzo azonban előre látta, hogy merre tart a divatipar, és 40 százalékos részesedést vásárolt (édesapja kölcsönzött pénzt) a Moltexnél, ahol dolgozott, és meggyőzte a többségi tulajdonost arról, hogy koncentráljanak a farmerekre. Később átnevezték a céget Diesel-re, és elkezdtek varrni és értékesíteni. 1985-ben Renzo úgy döntött, ideje elszakadni a fent említett vállalattól, és így a Diesel márka kizárólagos tulajdonosa lett.

 

Az első márkaüzlet 1991-ben nyílt meg a New York-i Lexington Avenue-n, közvetlenül a nagy Levis üzlettel szemben. A "Levisekhez" képest a Diesel farmer kopottnak tűnt, mert előmosott volt és tele lyukakkal, de épp ezeknek a tulajdonságoknak köszönhetően lett óriási siker. Felnőttek, tizenévesek és gyerekek generációi szerettek bele a laza és lázadó stílusba.

Az elmúlt években a Diesel különös figyelmet fordít a fiatal generációra, olyan projekteket támogat, mint az AIDS-ellenes jótékonysági bál Bécsben, a Sundance Filmfesztivál és a Diesel-U-Music. A divatvásárokon a vállalat mindig az egyik legnagyobb "standdal" rendelkezik, és mindig a könnyed lázadás útját választja.

A Diesel híres a marketingkampányairól - a "BE STUPID" nem csak a marketing világát rázta meg. Remek és vicces reklámok, olyan mondatokkal, mint: "A bölcsesség agyas, a bolondság tökös!" vagy "Az okosok kritizálnak, a bolondok feltalálnak!", amit a bolondok világszerte megszerettek.

Ennek a globálisan elérhető márkának a sikerei között szerepel az is, hogy 2008 óta azok közé a cégek közé tartozik, akiknek a ruhái megjelennek a videojátékokban is.

A Dieselt nem lehet figyelmen kívül hagyni, ha az öltözködésben az eredetiség és a függetlenség a fő szempont.

Üdvözölje velünk ezt a kivételes márkát portfóliónkban, és válasszon egy különleges terméket még ma! 

Kapcsolódó cikkek
2022. 09. 01.
Üdvözöljük az új gyermekmárkákat a VERMONT portfóliójában
2022. 08. 29.
Trussardi: egy családi márka, amelynek népszerűsége folyamatosan növekszik
2022. 08. 01.
A DIVATNAK IS MEGVANNAK A HŐSEI. SZUPERHŐSÖK!
2022. 08. 01.
Lépjen túl a korlátain, és mutassa meg egyéniségét a DIESEL márkával