Panaszok

Panasztételt a vásárlás időpontjától számított 24 hónapon belül veheti igénybe.


1. Kérjük, nyomtassa ki és töltse ki a Reklamációs nyilatkozatot, amely ITT tölthető le. A reklamáció megfelelő és időben történő feldolgozása érdekében javasoljuk, hogy pontosan írja le a reklamáció okát, és helyesen adja meg a visszatérítési számlaszámot.

2. Kérjük, hogy az árut helyezze az eredeti csomagolásba a reklamációs űrlappal együtt, és gondosan ragassza le a dobozt.

3. Kérjük, ezután rendelje meg GLS futárt a www.vermont.hu/futar oldalon található megrendelőlap segítségével.


A panaszt átvételét regisztráljuk és tájékoztatjuk Önt három munkanapon belül.

Abban az esetben, ha a termék bonyolultabb vizsgálata szükséges, az időszak 30 napra tolódik. E-mailben vagy telefonon értesítjük Önt.

A panasz eljárás teljes szövege ITT található.

Ha bármilyen kérdése van, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a 06 1 901 1901-es telefonszámon vagy az alábbi e-mail címen: info@vermont.hu.