Panaszok
Panasztételt a vásárlás időpontjától számított 24 hónapon belül veheti igénybe.
Kérjük, a visszaküldendő termékhez lehetőség szerint mellékelje a számlát és tüntesse fel rajta a visszaküldés okát.
A panaszos terméket az alábbi címre küldje:
VERMONT Services Slovakia s. r. o., Oddelenie E-shop, Stará Vajnorská 11, 831 04 Bratislava, Szlovákia
Rendelje meg az online megrendelőlap segítségével a GLS futárt www.vermont.hu/futar.
A panaszt átvételét regisztráljuk és tájékoztatjuk Önt három munkanapon belül.
Abban az esetben, ha a termék bonyolultabb vizsgálata szükséges, az időszak 30 napra tolódik. E-mailben vagy telefonon értesítjük Önt.
A panasz eljárás teljes szövege ITT található.
Ha bármilyen kérdése van, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a 06 1 901 1901-es telefonszámon vagy az alábbi e-mail címen: info@vermont.hu .